CONSULTANTA PROFESIONALA si RECRUTARE de PERSONAL
Stiri
Anunt de selectie expert pe termen scurt in cadrul proiectului „SCOALA PENTRU TOTI – EDUCATIE PENTRU FIECARE!”, POCU/74/6/18/105197

S.C. Consultanță Profesională și Recrutare de Personal SRL, Partener al Inspectoratul Școlar județean  Ialomița în implementarea proiectului „ȘCOALA PENTRU TOȚI – EDUCAȚIE PENTRU FIECARE”, anunță organizarea selecției pentru ocuparea a 2 posturi de expert pe termen scurt – autori de materiale  educaționale, ETS, pentru elaborarea materialelor educaționale din cadrul proiectului, după cum urmează:

 

1 post de ETS pentru elaborarea unui ghid / curriculum la decizia școlii pentru programul A doua șansă;

 

Proiectul „Școală pentru toți – educație pentru fiecare!” se derulează pe parcursul a 36 de luni, începând cu data de 28.03.2018, fiind implementat de către Inspectoratul Școlar Județean Ialomița în calitate de Beneficiar, în parteneriat cu S.C. Consultanță Profesională și Recrutare de Personal S.R.L. (SC CPRP SRL).

Proiectul „Școală pentru toți – educație pentru fiecare!” își propune ca printr-o abordare integrată de servicii educaționale de tipul consiliere si orientare profesionala și școlară, mediere, sprijin financiar, cursuri de formare pentru profesori, educație parentală și cursuri pentru tinerii și adulții care nu și-au finalizat educația obligatorie, oferite de către parteneriatul proiectului unui grup țintă eterogen (copii preșcolari, elevi de nivel primar și gimnazial, tineri si adulți care nu au finalizat educația generală, trăiesc in zone defavorizate, aparțin minorității roma, in familii cu nivel socio-economic scăzut, părinți/tutori, cadre didactice si de sprijin) din localitățile Bărcănești, Borănești, Coșereni, Căzănești, Urziceni si Slobozia, să se diminueze și prevină fenomenul de părăsire timpurie a școlii la nivelul județului Ialomița.

Măsurile de prevenție și intervențiile preconizate la nivelul celor 7 unități școlare selectate ca urmare a analizei de nevoi, vor contribui la sporirea gradului de educație a persoanelor și a comunității, in ansamblul sau,  la îmbunătățirea competentelor forței de muncă, facilitând creșterea  gradului de ocupare, incluziunea socio – profesională și îmbunătățirea nivelului de trai al familiilor aflate in situații de defavorizare socio-profesională și financiară, care atrage după sine riscul educațional.

Se urmărește crearea premiselor ca prin transfer de practici și responsabilități de la echipa de proiect către comunitatea locală, prin intermediul rețelei EDU part, activitățile proiectului să fie continuate într-un mediu sigur, motivant si motivat creat in proiect prin activarea tuturor actorilor locali relevanți. Proiectul isi propune să contribuie la atingerea obiectivelor Strategiei privind Părăsirea Timpurie a Scolii pe cele 3 paliere: prevenție, intervenție si compensare, prin: (a) asigurarea accesului la o educație incluzivă si de calitate, (b) asigurarea finalizării învățământului obligatoriu de către toți copiii, (c) reintegrarea in sistem a persoanelor care au părăsit timpuriu școala.

 

Activitățile ce urmează a fi derulate de către expertul pe termen scurt selectat sunt următoarele:

  • Propunerea planului tematic pentru ghidul pentru care ETS a fost selectat;
  • Elaborarea conceptului general al ghidului, pornind de la planul tematic aprobat de Beneficiar;
  • Elaborarea ghidului;
  • Colaborarea cu expertul educațional și cu coordonatorul activități de consiliere în elaborarea materialelor educaționale – corp principal și anexe;

Expertul pe termen scurt selectat va încheia cu S.C. Consultanță Profesională și Recrutare de Personal SRL contract de furnizare de servicii.

 

Criterii de selecție:

La selecția expertului pe termen scurt – autor de materiale educaționale sunt invitate să participe persoanele care îndeplinesc cumulativ,  următoarele condiții:

  • cadru didactic cu experiență în educație/la catedră de minimum 5 ani. Experiența dovedită în  în specificul ghidului pentru care se exprimă opțiunea, constituie un avantaj;
  • competențe certificate de expert/formator/mentor/facilitator/consilier de carieră;
  • autor/co-autor de materiale educaționale, metodologii, ghiduri, manuale, studii, cercetări cu caracter educațional, referate, articole, alte materiale utilizate în procesul de predare – învățare – evaluare destinate elevilor și cadrelor didactice, crearea și menținerea unui climat educațional optim;
  • excelente capacități de comunicare, analiză și inovație;
  • abilități de utilizare a calculatorului (Windows; Suita Office; Internet).

 

Dosarele de candidatură vor cuprinde:

Curriculum Vitae, în formatul Europass, semnat pe fiecare pagină, în care se va trece postul solicitat „autor materiale educaționale” în cadrul proiectului „”Școala pentru toți – educație pentru fiecare!”;

Scrisoare de intenție în care se va menționa ghidul pentru care se optează, prevăzute în prezentul anunț;

Copie a cărții de identitate;

Copie după certificatul de căsătorie sau orice alt document care demonstrează schimbările de nume din documentele candidatului (dacă este cazul);

Copie după actele de studii (diplome, certificate de absolvire, etc.);

Copie după cartea de muncă si/sau alte documente / adeverințe / scrisori de recomandare/contracte etc., care să dovedească experiența profesională specifica postului, documente care atesta lucrări personale relevante pentru postul pentru care se depune candidatura.

 

Termenul limită de depunere a dosarelor: 04/07/2018

Persoanele care doresc să participe la selecţie sunt rugate să trimită dosarele de candidatură în format electronic (un singur pdf) pe adresa office@cprp.ro sau la punctul de lucru al SC CPRP SRL din București, str. Turda nr. 122, bloc 39, scara C, ap. 97, Sector I.

 

Selecţia candidaților pentru posturile menționate se va realiza în baza experienței relevate în CV și dovedite prin documentele suport puse la dispoziție de către candidat și a scrisorii de intenție.

Neîndeplinirea uneia dintre criteriile de selecție menţionate în anunţul de selecţie va duce la eliminarea candidatului. Experiența afirmată în CV nu va fi cuantificată în lipsa unor documente care să o ateste.

Dosarele de candidatură primite după data de 04/07/2018 nu vor fi luate în considerare.

Pe întreg parcursul procedurii de selecție, inclusiv la comunicarea rezultatelor, vor fi respectate prevederile privind protecția datelor cu caracter personal.

Fiecare persoană care își depune candidatura va primi un cod de candidat care îi va fi comunicat în condiții de securitate a informației.

Toate informațiile cu privire la rezultatul final al selecției vor fi publicate pe site-ul www.cprp.ro cu utilizarea codului de candidat.

În urma evaluării candidaturilor, persoana selectată va fi invitată la o ședință de negociere în vederea semnării contractului de furnizare de servicii, ocazie cu care vor depune Curriculum Vitae semnat și datat în original.

Eventualele contestații se vor adresa la office@cprp.ro în termen de 24 de ore (1 zi lucrătoare)

de la anunțarea rezultatului selecției.

Evaluarea dosarelor de candidatură se va realiza în intervalul 06 – 09/07/2018

Rezultatul evaluării candidaturilor va fi comunicat în data de  10/07/2018 pe site-ul www.cprp.ro

Rezultatul final al selecției se va afișa la data 12/07/2018

În 16/07/2018 va avea loc ședința de negociere cu expertul selectat, precum și semnarea contractului de furnizare.

Rezultatul selectiei expertilor pe termen scurt in cadrul proiectului „SCOALA PENTRU TOTI – EDUCATIE PENTRU FIECARE!”, POCU/74/6/18/105197

În baza Raportului de evaluare a dosarelor de candidatură depuse în vederea selecției de experți pe termen scurt – autori de materiale educaționale, cu numărul 2833/17.05.2018, se publică rezultatul selecței, astfel:

 

Cod candidat

Punctaj obținut

Rezultat evaluare dosar

02

95,5

Admis

03

95

Admis

 

Candidații admiși pot depune contestații privind punctajul obținut, în termen de 24 de ore de la data prezentului anunț, pe adresa office@cprp.ro.  În caz contrar, cei 2 (doi) experți admiși sunt invitați la ședința de negociere din data de 23.05.2018, ora 10.00, la punctul de lucru al SC CPRP SRL, din București, la adresa ce va fi indicată pe mail sau telefonic, tuturor celor invitați. Cu această ocazie se vor semna contractele de furnizare de servicii și se vor stabili reperele generale de calitate, privind produsele ce vor fi furnizate.

Anunt de selectie experti pe termen scurt în cadrul proiectului „SCOALA PENTRU TOTI – EDUCATIE PENTRU FIECARE!”, POCU/74/6/18/105197

S.C. Consultanță Profesională și Recrutare de Personal SRL, Partener al Inspectoratul Școlar județean  Ialomița în implementarea proiectului „ȘCOALA PENTRU TOȚI – EDUCAȚIE PENTRU FIECARE”, anunță organizarea selecției pentru ocuparea a 2 posturi de expert pe termen scurt – autori de materiale  educaționale, ETS, pentru elaborarea materialelor educaționale din cadrul proiectului, după cum urmează:

  • 1 post de ETS pentru elaborarea unui ghid / curriculum la decizia școlii pentru învățământ primar;
  • 1 post de ETS pentru elaborarea unui ghid / curriculum la decizia școlii pentru învățământ gimnazial;

 

Proiectul „Școală pentru toți – educație pentru fiecare!”se derulează pe parcursul a 36 de luni, începând cu data de 28.03.2018, fiind implementat de către Inspectoratul Școlar Județean Ialomițaîn calitate de Beneficiar, în parteneriat cu S.C. Consultanță Profesională și Recrutare de Personal S.R.L.(SC CPRP SRL).

Proiectul „Școală pentru toți – educație pentru fiecare!”își propune ca printr-o abordare integrată de servicii educaționale de tipul consiliere si orientare profesionala și școlară, mediere, sprijin financiar, cursuri de formare pentru profesori, educație parentală și cursuri pentru tinerii și adulții care nu și-au finalizat educația obligatorie, oferite de către parteneriatul proiectului unui grup țintă eterogen (copii preșcolari, elevi de nivel primar și gimnazial, tineri si adulți care nu au finalizat educația generală, trăiesc in zone defavorizate, aparțin minorității roma, in familii cu nivel socio-economic scăzut, părinți/tutori, cadre didactice si de sprijin) din localitățile Bărcănești, Borănești, Coșereni, Căzănești, Urziceni si Slobozia, să se diminueze și prevină fenomenul de părăsire timpurie a școlii la nivelul județului Ialomița.

Măsurile de prevenție și intervențiile preconizate la nivelul celor 7 unități școlare selectate ca urmare a analizei de nevoi, vor contribui la sporirea gradului de educație a persoanelor și a comunității, in ansamblul sau,  la îmbunătățirea competentelor forței de muncă, facilitând creșterea  gradului de ocupare, incluziunea socio – profesională și îmbunătățirea nivelului de trai al familiilor aflate in situații de defavorizare socio-profesională și financiară, care atrage după sine riscul educațional.

Se urmărește crearea premiselor ca prin transfer de practici și responsabilități de la echipa de proiect către comunitatea locală, prin intermediul rețelei EDU part, activitățile proiectului să fie continuate într-un mediu sigur, motivant si motivat creat in proiect prin activarea tuturor actorilor locali relevanți. Proiectul isi propune să contribuie la atingerea obiectivelor Strategiei privind Părăsirea Timpurie a Scolii pe cele 3 paliere: prevenție, intervenție si compensare, prin: (a) asigurarea accesului la o educație incluzivă si de calitate, (b) asigurarea finalizării învățământului obligatoriu de către toți copiii, (c) reintegrarea in sistem a persoanelor care au părăsit timpuriu școala.


Activitățile ce urmează a fi derulate de către experții pe termen scurt selectați sunt următoarele:

  • Propunerea planului tematic pentru ghidul pentru care ETS a fost selectat, în funcție de tipul de beneficiari (elevi de nivel primar, elevi de nivel gimnazial) și de dezvoltarea socio-emoțională și cognitivă a acestora specifică vârstei și mediului din care provin;
  • Elaborarea conceptului general al fiecărui ghid, pornind de la planul tematic aprobat de Beneficiar;
  • Elaborarea ghidurilor;
  • Colaborarea cu expertul educațional și cu coordonatorul activități de consiliere în elaborarea materialelor educaționale – corp principal și anexe;

Experții pe termen scurt selectați vor încheia cu S.C. Consultanță Profesională și Recrutare de Personal SRL contracte de furnizare de servicii.

 

Criterii de selecție:

La selecțiaexperților pe termen scurt – autori de materiale educaționale sunt invitate să participe persoanele care îndeplinesc cumulativ,  următoarele condiții:

  • cadru didactic cu experiență în educație/la catedră de minimum 5 ani. Experiența dovedită în  în specificul ghidului pentru care se exprimă opțiunea, constituie un avantaj;
  • competențe certificate de expert/formator/mentor/facilitator/consilier de carieră;
  • autor/co-autor de materiale educaționale, metodologii, ghiduri, manuale, studii, cercetări cu caracter educațional, referate, articole, alte materiale utilizate în procesul de predare – învățare – evaluare destinate elevilor și cadrelor didactice, crearea și menținerea unui climat educațional optim;
  • excelente capacități de comunicare, analiză și inovație;
  • abilități de utilizare a calculatorului (Windows; Suita Office; Internet).

 

Dosarele de candidatură vor cuprinde:

  • Curriculum Vitae, în formatul Europass, semnat pe fiecare pagină, în care se va trece postul solicitat „autor materiale educaționale” în cadrul proiectului „”Școala pentru toți – educație pentru fiecare!”;
  • Scrisoare de intenție în care se va menționa ghidul pentru care se optează, prevăzute în prezentul anunț;
  • Copie a cărții de identitate;
  • Copie după certificatul de căsătorie sau orice alt document care demonstrează schimbările de nume din documentele candidatului (dacă este cazul);
  • Copie după actele de studii (diplome, certificate de absolvire, etc.);
  • Copie după cartea de muncă si/sau alte documente / adeverințe / scrisori de recomandare/contracte etc., care să dovedească experiența profesională specifica postului, documente care atesta lucrări personale relevante pentru postul pentru care se depune candidatura.

 

Termenul limită de depunere a dosarelor: 11/05/2018

Persoanele care doresc să participe la selecţie sunt rugate să trimită dosarele de candidatură în format electronic(un singur pdf) pe adresa office@cprp.rosau la punctul de lucru al SC CPRP SRL din București, str. Turda nr. 122, bloc 39, scara C, ap. 97, Sector I.

Selecţia candidaților pentru posturile menționate se va realiza în baza experienței relevate în CV și dovedite prin documentele suport puse la dispoziție de către candidat și a scrisorii de intenție.

Neîndeplinirea uneia dintre criteriile de selecție menţionate în anunţul de selecţie va duce la eliminarea candidatului. Experiența afirmată în CV nu va fi cuantificată în lipsa unor documente care să o ateste.

Dosarele de candidatură primite după data de 11/05/2018 nu vor fi luate în considerare.

Pe întreg parcursul procedurii de selecție, inclusiv la comunicarea rezultatelor, vor fi respectate prevederile privind protecția datelor cu caracter personal.

Fiecare persoană care își depune candidatura va primi un cod de candidat care îi va fi comunicat în condiții de securitate a informației.

Toate informațiile cu privire la rezultatul final al selecției vor fi publicate pe site-ul www.cprp.rocu utilizarea codului de candidat.

În urma evaluării candidaturilor, persoanele selectate vor fi invitate la o ședință de negociere în vederea semnării contractului de furnizare de servicii, ocazie cu care vor depune Curriculum Vitae semnat și datat în original.

Eventualele contestațiise vor adresa la office@cprp.roîn termen de 24 de ore (1 zi lucrătoare) de la anunțarea rezultatului selecției.

Evaluarea dosarelor de candidatură se va realiza în intervalul 14 – 16/05/2018

Rezultatul evaluării candidaturilor va fi comunicat în data de 17/05/2018 pe site-ul www.cprp.ro

Rezultatul final al selecției se va afișa la data 21/05/2018.

În 23/05/2018 va avea loc ședința de negociere cu experții selectați, precum și semnarea contractelor de furnizare.

Rezultatul selectiei expertilor pe termen scurt in cadrul proiectului „SCOALA PENTRU TOTI – EDUCATIE PENTRU FIECARE!”, POCU/74/6/18/105197

În baza Raportului de evaluare a dosarelor de candidatură depuse în vederea selecției de expert pe termen scurt – autor de materiale educaționale, cu numărul 2807/19.04.2018, se publică rezultatul selecței, astfel:

 

Cod candidat

Punctaj obținut

Rezultat evaluare dosar

01

                    96

Admis

 

Candidatul admis poate depune contestații privind punctajul obținut, în termen de 24 de ore de la data prezentului anunț, pe adresa office@cprp.ro.  În caz contrar, expertul admis este invitat la ședința de negocieredin data de 27.04.2018, ora 10.00, la punctul de lucru al SC CPRP SRL, din București, la adresa ce va fi indicată pe mail sau telefonic, persoanei interesate, în vederea pregătirii semnării contractului de furnizare de servicii de elaborare Ghid educație parentală.

Anunt de selectie experti pe termen scurt în cadrul proiectului „SCOALA PENTRU TOTI – EDUCATIE PENTRU FIECARE!”, POCU/74/6/18/105197

S.C. Consultanță Profesională și Recrutare de Personal SRL, Partener al Inspectoratul Școlar județean  Ialomița în implementarea proiectului „ȘCOALA PENTRU TOȚI – EDUCAȚIE PENTRU FIECARE”, anunță organizarea selecției pentru ocuparea a 1 post de expert pe termen scurt – autori de materiale  educaționale, ETS, pentru elaborarea materialelor educaționale din cadrul proiectului, după cum urmează:

 

  • 1 post de ETS pentru elaborarea unui ghid educație parentală, pentru părinți și copii, destinat activităților educaționale cu preșcolarii;

 

Proiectul „Școală pentru toți – educație pentru fiecare!”se derulează pe parcursul a 36 de luni, începând cu data de 28.03.2018, fiind implementat de către Inspectoratul Școlar Județean Ialomițaîn calitate de Beneficiar, în parteneriat cu S.C. Consultanță Profesională și Recrutare de Personal S.R.L.(SC CPRP SRL).

Proiectul „Școală pentru toți – educație pentru fiecare!”își propune ca printr-o abordare integrată de servicii educaționale de tipul consiliere si orientare profesionala și școlară, mediere, sprijin financiar, cursuri de formare pentru profesori, educație parentală și cursuri pentru tinerii și adulții care nu și-au finalizat educația obligatorie, oferite de către parteneriatul proiectului unui grup țintă eterogen (copii preșcolari, elevi de nivel primar și gimnazial, tineri si adulți care nu au finalizat educația generală, trăiesc in zone defavorizate, aparțin minorității roma, in familii cu nivel socio-economic scăzut, părinți/tutori, cadre didactice si de sprijin) din localitățile Bărcănești, Borănești, Coșereni, Căzănești, Urziceni si Slobozia, să se diminueze și prevină fenomenul de părăsire timpurie a școlii la nivelul județului Ialomița.

Măsurile de prevenție și intervențiile preconizate la nivelul celor 7 unități școlare selectate ca urmare a analizei de nevoi, vor contribui la sporirea gradului de educație a persoanelor și a comunității, in ansamblul sau,  la îmbunătățirea competentelor forței de muncă, facilitând creșterea  gradului de ocupare, incluziunea socio – profesională și îmbunătățirea nivelului de trai al familiilor aflate in situații de defavorizare socio-profesională și financiară, care atrage după sine riscul educațional.

Se urmărește crearea premiselor ca prin transfer de practici și responsabilități de la echipa de proiect către comunitatea locală, prin intermediul rețelei EDU part, activitățile proiectului să fie continuate într-un mediu sigur, motivant si motivat creat in proiect prin activarea tuturor actorilor locali relevanți. Proiectul isi propune să contribuie la atingerea obiectivelor Strategiei privind Părăsirea Timpurie a Scolii pe cele 3 paliere: prevenție, intervenție si compensare, prin: (a) asigurarea accesului la o educație incluzivă si de calitate, (b) asigurarea finalizării învățământului obligatoriu de către toți copiii, (c) reintegrarea in sistem a persoanelor care au părăsit timpuriu școala.


Activitățile ce urmează a fi derulate de către experții pe termen scurt selectați sunt următoarele:

  • Propunerea planului tematic pentru ghidul pentru care ETS este selectat, în funcție de tipul de beneficiari (copii, părinți) și de dezvoltarea socio-emoțională și cognitivă a acestora;
  • Elaborarea conceptului general al ghidului, pornind de la planul tematic aprobat de Beneficiar;
  • Elaborarea ghidului;
  • Colaborarea cu expertul educațional și cu coordonatorul activități de consiliere în elaborarea materialelor educaționale – corp principal și anexe;

Expertul pe termen scurt selectați va încheia cu S.C. Consultanță Profesională și Recrutare de Personal SRL contract de furnizare de servicii.

 

Criterii de selecție:

La selecțiaexperților pe termen scurt – autori de materiale educaționale sunt invitate să participe persoanele care îndeplinesc cumulativ,  următoarele condiții:

  • cadru didactic cu experiență în educație/la catedră de minimum 5 ani. Experiența dovedită în  în specificul ghidului pentru care se exprimă opțiunea, constituie un avantaj;
  • competențe certificate de expert/formator/mentor/facilitator/consilier de carieră;
  • autor/co-autor de materiale educaționale, metodologii, ghiduri, manuale, studii, cercetări cu caracter educațional, referate, articole, alte materiale utilizate în procesul de predare – învățare – evaluare destinate elevilor și cadrelor didactice, crearea și menținerea unui climat educațional optim;
  • excelente capacități de comunicare, analiză și inovație;
  • abilități de utilizare a calculatorului (Windows; Suita Office; Internet).

 

Dosarele de candidatură vor cuprinde:

  • Curriculum Vitae, în formatul Europass, semnat pe fiecare pagină, în care se va trece postul solicitat „autor materiale educaționale” în cadrul proiectului „”Școala pentru toți – educație pentru fiecare!”;
  • Scrisoare de intenție în care se va menționa ghidul pentru care se optează, prevăzute în prezentul anunț;
  • Copie a cărții de identitate;
  • Copie după certificatul de căsătorie sau orice alt document care demonstrează schimbările de nume din documentele candidatului (dacă este cazul);
  • Copie după actele de studii (diplome, certificate de absolvire, etc.);
  • Copie după cartea de muncă si/sau alte documente / adeverințe / scrisori de recomandare/contracte etc., care să dovedească experiența profesională specifica postului, documente care atesta lucrări personale relevante pentru postul pentru care se depune candidatura.

 

Termenul limită de depunere a dosarelor: 13/04/2018

Persoanele care doresc să participe la selecţie sunt rugate să trimită dosarele de candidatură în format electronic(un singur pdf) pe adresa office@cprp.rosau la punctul de lucru al SC CPRP  SRL din București, str. Turda nr. 122, bloc 39, scara C, ap. 97, Sector I.

 

 

Selecţia candidatului pentru postul menționat se va realiza în baza experienței relevate în CV și dovedită prin documentele suport puse la dispoziție de către candidat și a scrisorii de intenție.

Neîndeplinirea unuia dintre criteriile de selecție menţionate în anunţul de selecţie va duce la eliminarea candidatului. Experiența afirmată în CV nu va fi cuantificată în lipsa unor documente care să o ateste.

Dosarele de candidatură primite după data de 13/04/2018 nu vor fi luate în considerare.

Pe întreg parcursul procedurii de selecție, inclusiv la comunicarea rezultatelor, vor fi respectate prevederile privind protecția datelor cu caracter personal.

Fiecare persoană care își depune candidatura va primi un cod de candidat care îi va fi comunicat în condiții de securitate a informației.

Toate informațiile cu privire la rezultatul final al selecției vor fi publicate pe site-ul www.cprp.rocu utilizarea codului de candidat.

În urma evaluării candidaturilor, persoana selectată va fi invitată la o ședință de negociere în vederea semnării contractului de furnizare de servicii.

Eventualele contestații se vor adresa la office@cprp.roîn termen de 24 de ore (1 zi lucrătoare) de la anunțarea rezultatului selecției.

Evaluarea dosarelor de candidatură se va realiza în intervalul 16 – 19.04.2018

Rezultatul evaluării candidaturilor va fi comunicat în data de 20/04/2018 pe site-ul www.cprp.ro

Rezultatul finalal selecției se va afișa la data 25/04/2018

În 27/04/2018 va avea loc ședința de negociere cu experții selectați.

În 03/05/2018 vor fi semnate contractele de furnizare.

Anunt lansare proiect “Scoala pentru toti – educatie pentru fiecare!”

Inspectoratul Școlar Județean Ialomița în parteneriat cu SC Consultanță Profesională și Recrutare de Personal SRL implementează începând cu data de 28.03.2018 proiectul “Școală pentru toți – educație pentru fiecare!”, ID MySMIS 105197. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman, Axa prioritară 6: ”Educație și competențe”, Obiective specifice (OS) 6.2, 6.3, 6.4, 6.6, nr. POCU/74/6/18/105197.

 

Durata de implementare: 36 de luni

 

Obiectivul proiectului:

Proiectul „Școală pentru toți – educație pentru fiecare!” își propune ca printr-o abordare integrată de servicii educaţionale de tipul consiliere și orientare profesională şi școlară, mediere, sprijin financiar, cursuri de formare pentru profesori, educație parentală și cursuri pentru tinerii și adulții care nu și-au finalizat educația obligatorie, oferite de către parteneriatul proiectului unui grup ţintă eterogen – copii preșcolari, elevi de nivel primar și gmnazial, tineri și adulți care nu au finalizat educația generală, care trăiesc în zone defavorizate, aparțin minorității roma, din familii cu nivel socio-economic scăzut, părinți/tutori, cadre didactice și de sprijin) din localitatile Bărcănești, Borănești, Coșereni, Căzănești, Urziceni și Slobozia – să se diminueze și prevină fenomenul de părăsire timpurie a școlii la nivelul județului Ialomița, în vederea atingerii de către România a țintei de 11,3% în 2020, față de 17,3% în 2013, peste 18% în 2015.

Măsurile de prevenţie şi intervențiile preconizate la nivelul celor 7 unități școlare selectate ca urmare a analizei de nevoi, vor contribui la sporirea gradului de educație a persoanelor și a comunității, în ansamblul său,  la îmbunătățirea competențelor forței de muncă, facilitând creșterea  gradului de ocupare, facilitând incluziunea socio–profesională și îmbunătățirea nivelului de trai al familiilor aflate în situații de defavorizare socio-profesională și financiară, care atrage dupa sine riscul educațional.

 

 

 

 

Grupul țintă: este constituit din 200 preșcolari, 480 de elevi de clasele I – VIII, din care 200 elevi din învățământul primar și 280 elevi din învățământul gimnazial, 200 de tineri și adulți reintegrați în sistemul de educație pentru completarea educației obligatorii, 266 cadre didactice și 30 de părinți/tutori ai elevilor, 20 din mediul rural și 10 din mediul urban.

 

Obiectivele specifice ale proiectului: 

  • Prevenirea și reducerea părăsirii timpurii a școlii în 7 unități de învățământ din județul Ialomița prin asigurarea de servicii integrate și programe educaționale de calitate, adecvate nevoilor identificate în comuniăți, cu accent pe populația rurală și roma;
  • Îmbunătățirea și stimularea participării la educație a copiilor/elevilor/tinerilor și adulților din grupuri vulnerabile, cu prioritate a celor proveniți din mediul rural și/sau roma, prin acordarea de sprijin financiar și material pe perioada participării la activități;
  • Îmbunătățirea accesului la servicii educaționale adecvate nevoilor, intereselor și aptitudinilor categoriilor de grup tintă;
  • Creșterea implicării comunității locale în dezvoltarea parteneriatului educațional pentru incluziune socială și înființarea a 7 Centre de Dezvoltare Educațională;
  • Îmbunătățirea competențelor transversale a cadrelor didactice în vederea prevenirii părăsirii timpurii a școlii, reintegrarea în sistemul de educație și educație incluzivă.

 

Bugetul proiectului:

Valoarea totală a proiectului este de 8.656.523,94 lei, din care finanțarea nerambursabilă este în valoare de 7.265.371,98 lei.

 

 

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020


Proiect POSDRU 175/2.1/S/151567 – Rezultat selectie experti pe termen scurt

Rezultat selectie experti consiliere si orientare profesionala

 

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL, Partener 5 in cadrul proiectului Invata sa fii antreprenor prin Firma de exercitiu!, POSDRU/175/2.1/S/151567 anunta rezultatul final al selectiei de experti pe termen scurt pentru ocuparea a 13 pozitii de experti judeteni pentru consiliere si orientare profesionala in judetele: Arges, Braila, Buzau, Calarasi, Constanta, Dambovita, Galati, Giurgiu, Ialomita, Prahova, Teleorman, Tulcea si Vrancea.

 

Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati fisierul atasat

Proiect POSDRU 175/2.1/S/151567 – Selectie experti pe termen scurt

Selectie experti consiliere si orientare profesionala

 

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL, Partener 5 in cadrul proiectului Invata sa fii antreprenor prin Firma de exercitiu!, POSDRU/175/2.1/S/151567 anunta organizarea selectiei pentru ocuparea a 13 pozitii de experti judeteni pentru consiliere si orientare profesionala, ca experti pe termen scurt, in judetele: Arges, Braila, Buzau, Calarasi, Constanta, Dambovita, Galati, Giurgiu, Ialomita, Prahova, Teleorman, Tulcea si Vrancea.

 

Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati fisierul atasat

Proiect POSDRU 175/2.1/S/151567 – Comunicat de presa

Comunicat de presă

În data de 30 aprilie 2015 a fost publicat primul comunicat de presă în cadrul proiectului “Învață să fii antreprenor prin Firma de exercițiu!” – POSDRU 175/2.1/S/151567.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați comunicatul de presă.

Proiect POSDRU 175/2.1/S/151567 – Sedinta de management

Ședință de management

 

În data de 02 aprilie 2015 a avut loc prima ședință de management în cadrul proiectului “Învață să fii antreprenor prin Firma de exercițiu!” – POSDRU 175/2.1/S/151567

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați prezentarea atașată.